Van het Bestuur

Beste allemaal,

Het competitieseizoen is inmiddels alweer ruim 2 weken onderweg, wat betekent dat het bestuur jullie graag bericht over een aantal zaken.

Allereerst: Wedstrijdwijzigingen en -planning
We krijgen regelmatig verzoeken om wedstrijden te verplaatsen, zowel van de tegenstander als vanuit de vereniging. Om de lijntjes kort te houden doe ik dit het liefste via de aanvoerder. Het is voor mij echter niet altijd duidelijk wie de aanvoerder is, ik verneem graag per team een contactpersoon met wie ik zaken omtrent wedstrijdwijzigingen kan afstemmen.
Verder geldt dus dat tegenstanders verzoeken kunnen doen, dat betekent dat we niet verplicht zijn om hier gehoor aan te geven, echter, samenwerking en welwillendheid zorgt ervoor dat onze tegenstanders ook een extra stapje gaan lopen.
Als het echt niet mogelijk is de wedstrijd te verplaatsen is het niet anders, maar laten we in ieder geval proberen!

Ten tweede: Fluitbeurten en Kaartjes
Net zoals vorig jaar zijn er weer enveloppen met kaartjes beschikbaar per team voor de toegedeelde fluitbeurten van de eerste helft van het seizoen. Aanvoerders kunnen deze op training- en wedstrijdavonden bij mij oppikken. We waarderen jullie inzet bij het fluiten en gaan er vanuit dat jullie zorgen dat er een scheids is. Kan je zelf niet, zorg dan voor vervanging; een wedstrijd zonder scheidsrechter is geen optie!

Verder: De Grote Club Actie, Sponsorkliks en Sponsoring
Zoals reeds al aangegeven is de Grote Club Actie weer van start gegaan, wat betekent dat we weer loten kunnen kopen die onze vereniging ten goede komen.

<Via deze link> kun je online loten kopen. In de enveloppen met fluitbeurtkaartjes zul je ook een algemeen formulier vinden welke je als team kunt gebruiken om samen loten te kopen, pak deze er even bij op een wedstrijd- of trainingsavond, je helpt de club er ontzettend mee als je loten koopt.
Van elke €3,- gaat er namelijk €2,40 rechtstreeks naar de club, en je maakt nog kans op leuke prijzen ook! De formulieren kun je inleveren bij een van de bestuursleden.
Nog een wijze om ons als club te ondersteunen; een samenwerking met Sponsorkliks zorgt ervoor dat er een afdracht van de aankoopprijs van artikelen in webshops naar onze club gaat. Als je via onze website aan de rechterkant op de Sponsorkliks banner klikt (of hier) kun je vanaf daar doorklikken naar de gewenste webshop waar je je aankopen wil doen.

Als laatste, sponsoring in het algemeen; een vereniging kan niet zonder sponsors, dus als je nog iemand weet die met zijn bedrijf de vereniging wil sponsoren, laat het ons weten!

En dan als laatste: Vrijwilligers en trainers
Jullie hebben het vast al meermaals gehoord, maar we kunnen dit niet vaak genoeg aan jullie vragen. Er zijn momenteel namelijk nog steeds genoeg plekken op te vullen op het gebied van trainers en vrijwilligers. We zijn aan het kijken naar de mogelijkheden om meer op ‘projectbasis’ evenementen te organiseren; het scholentoernooi is hier een voorbeeld van, zonder verplichting naar een commissie kun je je bereid stellen mee te werken aan de voorbereidingen en op de dag zelf.
We hopen hiermee de drempel wat lager te maken om je in te zetten voor onze vereniging. Immers geldt: zonder vrijwilligers zijn we nergens, dus als we allemaal wat doen wordt het gemiddeld per lid minder werk. Als je vragen hebt of graag praat over de opties die er zijn, voel je vrij om contact op te nemen.
Mocht je ergens nog een trainer kennen die wellicht interesse heeft om een trainingsgroep binnen onze vereniging op zich te nemen houden we ons ook aanbevolen, ook daar is namelijk nog genoeg ruimte.

Mocht je vragen hebben over een van bovenstaande punten of andere zaken horen we het graag!

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur en het wedstrijdsecretariaat,
Rik Klein Wolterink